wtorek, 17 września 2013

RECICL@-G EN CUERO - sesja plenerowa

Dziś sesja , którą zrobiłam w połowie lata. Sesja zespołu Recicl@-G en Cuero . Zespoł kubańsko-polski grający muzykę fusion z mocnym wpływem rytmów latynowskich. Ci z Was, którzy mnie znają lub zagladają często na tego bloga oraz  Colores de mi alma, wiedzą,że liderem zespołu jest mój mąż Yoilan. Sesję więc robiłam "po znajomości" ;)  
Reciclag po hiszpańsku to po prostu recykling. Stąd też pomysł na sesje z instrumentami z recyklingu , czyli tektury :) Inne "rekwizyty", które użyliśmy przy tej sesji też mają swój drugi żywot ( ramka na zdjecia- mini tablica , opuszczona stacja kolejowa i wagony - piekny plener zdjeciowy  ;) ) Za znalezienie miejsca na plener i dowiezienie nas tam, wielkie podziekowania dla menadżer zespołu Ani Ceballo :) 
Instrumenty były pracą zbiorową pod moim przewodnictwem i czynnym udziałem . Dziękuję za pomoc w tworzeniu "sprzetu"  Ani, Magdzie, Krzyśkowi i Mikołajowi  ;)  
pomysł na sesję i stylizację chłopaków - mua :) czyli ja  ;) 
Zapraszam Was do obejrzenia  efektów sesji  oraz  do bycia na bieżąco z zespołem TU  i TU

mini sesje lidera zespołu możecie też obejrzeć tutaj

Panów z przedstawiać nie będę.. sami sie przedstawią ;)

 


























































następnego posta w jakim klimacie i temacie chcielibyście ? może akurat coś znajdę w moim przepastnym dysku :)

pozdrawiam
Iza

6 komentarzy:

  1. aaa Iza no boska jest ta sesja! no nie wierzę:) widać ile radochy mieliście wszyscy.. super!
    bardzo podoba mi się pomysł z kartonowymi instrumentami i sam plener! i spodnie chłopaków na medal:) każdy ma w innym kolorze:)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na sesję !! Super wyszło, widać, że się fajnie przy tym bawiliście :)
    A u mnie kilka dni temu było o Tobie :)
    http://kiosc.wordpress.com/2013/09/08/4787/

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za miły odbiór :) i macie racje zabawa była przednia :)

    OdpowiedzUsuń