środa, 7 sierpnia 2013

Lena z rodzicami i marynistyczne klimaty

I znów klimaty marynarskie.. ja się nigdy od nich nie uwolnię ;)  a mam kilka jeszcze sesji , których Wam nie pokazywałam, a mogły by się wpisać w ten nurt ;) Przepraszam więc,że nudzę.. ale każdy ma jakiegoś bzika..  ( ja ich mam co najmniej kilka ;) ) . Jedną cześć tej sesji już mieliście okazje zobaczyć tutaj. Dziś druga ( przedostatnia ) odsłona  :)  Tym razem Lenka z rodzicami :) 
To był upalny majowy weekend..  prawie tak upalny jak dzisiejszy dzień :)

miłego oglądania










































To może następny post w kolorach jesiennych? ;)  co Wy na to?? nawet mam już coś przygotowanego..  ;)
Iza

7 komentarzy:

  1. Nie uwalniaj się od klimatów marynarskich - za parę lat będę chętna na taką sesję ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a ja myslałam ,ze w klimacie np śniadania u tiffaniego ;)

      Usuń
    2. Też! Ale marynistyczna KONIECZNIEJ! :)

      Usuń
  2. Super sesja. Fajnie i rodzinnie ;)Pozdrawiamy z Kubą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh, piękne zdjęcia;) Miło się oglądało

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrze, patrzę...może My też zgłosimy się do Ciebie za jakiś czas na taką sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam zapraszam.. tych których znam fotogafuje się mi jeszcze lepiej :D

      Usuń