wtorek, 6 sierpnia 2013

KURNIK 5 - Ola - gramy w szachy ?

dziś coś z dyskowej szuflady ( jednej z kilkudziesięciu;) ) . Wpis z serii : pod patronatem KURNIK 5, czyli sesje fryzjerskie w doborowej obsadzie :
stylista fryzur:  Paweł Trzaska 
make up : Aleksandra Plewako-Szczerbińska
modelka : Ola
foto : ja :)

Zdjęcia były robione  ponad 2 lata temu. Fryzura specjalnie na konkurs fryzjerski. Paweł jak zwykle poszalał :) i efekty możecie zobaczyć poniżej :)  Bardzo lubię te zdjęcia :) tak nie wiele się dzieje na nich a jednak się dzieje :)


 







 czy nie przypomina Wam tu Ola  Audrey Tautou z Amelii ??  Bo mnie bardzo :)









na sam koniec mały backstage  ;)  czyli Paweł i Aleks przy pracy  :) 


 Aleks jak zwykle niezastąpiona.. makijaż piękny zrobi , blendę potrzyma  :)  i rozbawi też :) 

to było piękne majowe popołudnie :)

postów pod patronatem KURNIK-a będzie jeszcze całe mnóstwo  :) 
Iza

2 komentarze:

  1. kurcze rzeczywiście modelka przypomina Audrey!:) a fryzura mistrzostwo i klasa:) bardzo bardzo mi się podoba?:) była jakaś nagroda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz nie pamietam ,jaka była..ale chyba coś było.. co roku wśród laureatów Paweł jest :) zaczeliśmy ( ja robiłam zdjęcia on fryzurę ) od 1 miejsca .. a potem cały czas w czołówce :)

      Usuń