czwartek, 4 lipca 2013

Recicl@-G en Cuero - Yoilan

dziś post półprywatny.. bo modelem jest mój mąż..  a za studio i tło robiły nasze drzwi wejściowe do domu  ( od strony wewnętrznej) . To co nie jest prywatą..to w jakim celu były robione te zdjęcia ;)  Mąż mój w zeszłym roku założył zespół ze swoimi autorskimi utworami . Mix duszy kubańskiej i kultury europejskiej. TU możecie podpatrywać co się w zespole dzieje na bieżąco a połsuchać jak grają   TU :) polecam. 
Zdjecia , które wczoraj zrobiłam ( tak, tak świerzynki .. ;) ) są zdjęciami pod kątem zespołu .. i jego lidera.. chodziły mi po głowie ze 3 tyg i nie było czasu .. aż w końcu.. :) nie jest to wielka sesja.. ale i tak ją lubię :)  Ta wielka się szykuje za miesiąc.. ze wszystkimi muzykami ..  i na pewno pokażę ją i tutaj  :D
miłego oglądania :) 














ps. wyjątkowo zdjecia bez mojego "firmowego" podpisu.. bo burzyłby odbiór ;) co nie znaczy ,że można je wykorzystywać, bez mojej zgody  .. prawa autorskie nadal posiadam  ;p

ps2. nuty na drzwiach pisał sam model.. więc one coś tam oznaczają.. ;) 

do nastepnego  posta :)
Iza

5 komentarzy: