poniedziałek, 8 lipca 2013

Magda i skrzypce

2 lata temu  miałam przyjemność poznać Magdę  przy okazji sesji produktowej , wykonywanej dla jej brata. Dodatkiem do tej sesji miała być Ona  i jej skrzypce. W efekcie końcowym , to sesja produktowa była dodatkiem do Magdy :D Choć minęło tyle czasu i tyle zdjęć za mną w tym okresie , to nadal ta sesja jest jedną z moich ulubionych  :)  Miałam przyjemność również robić zdjęcia w czerwcu na Magdy ślubie  a wczoraj sesje plenerową młodych , ale to już materiał na kolejny post ;)

Dziś przedstawiam wam uroczą  Magdę :)
























gdyby ktoś się zastanawiał , gdzie były robione zdjęcia , to podpowiadam,że przy muzeum Chopina w Warszawie :)  ( to nie jedyna sesja , którą tam wykonałam  ;) ) 

2 komentarze:

  1. nie zawsze komentuję ale zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdjęć :) a Magda jest piękną kobietą i bardzo fotogeniczną
    szkoda tylko że tak daleko mieszkasz :)
    czekam więc z chęcią na zdjęcia ślubne i plener, może mnie zainspirujesz - sama jeszcze nie mam pomysłu na plener a wrzesień powoli się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuniuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu wow!!!!! przepieknie!, Magda piekna kobieta a skrzypce jak poezja, ah tam Twoje zdjecia jak poezja!!

    OdpowiedzUsuń