czwartek, 14 marca 2013

PEPO

Dziś sesja komercyjna , bo na zlecenie, dla firmy .. ale ja ją traktuję tak pół na pół,  bo robiona dla osoby , którą znam no i jednym z głównych modeli był przeuroczy Adaś :)  Sesja była robiona dla firmy PePo. Firma rozpoczyna dopiero swoją działalność.. ale juz warta polecenia.. Ja miałam przyjemność testować jej główny produkt jeszcze w prototypie.. i byłam zachwycona :)  A jaki to produkt ?  Poducha rogal dla kobiet w ciąży i karmiacych. Bardzo wygodna i użyteczna.. moj kregosłup ma dług wdzięczności wobec tej poduchy  :)  Poza tym ze użyteczna bardzo .. to jeszcze estetyczna i wysokiej jakości :)   Zresztą sami zobaczcie :)  Na zdjeciach założycielka firmy Iwona oraz jej najmłodszy    syn Adaś  :) a PePo znajdziecie też na FB





















 





 i ten uśmiech w tle ;) 



a tak wygląda  sama poducha :


i dostępna jest w takich kolorach :



Ponieważ Adaś to uroczy model nie obyło sie bez kilku dodatkowych kadrów ;)







5 komentarzy:

  1. Iza mimo, że sesja komercyjna to wcale tak nie wygląda:) świetne zdjęcia jak zawsze, uśmiechnięta mama i synuś no i ta podusia! rzeczywiście wygląda ciekawie!:))) może kiedyś przetestuję:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam patrzeć na śpiące dzieci. Super wyszły zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ;) szczegolnie na swoje.. wtedy jest do schrupania ;))

      Usuń
  3. ZAPRASZAM NA NOTESOWE CANDY :) http://nieoceniampookladce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń